Slutet är nära nu...

Ja, slutet på detta året alltså. 2010. Vilket fantastiskt år det varit. Vi är lyckligt lottade, jag är lyckligt lottad. jag satt precis och var lite nostalgisk och läste min blogg från 1 januari i år. Nyårsafton firade vi i Vedum tillsammans med goda vänner. 9 vuxna och 5 barn var vi. I år är vi 8 vuxna och 6 barn. Samma sällskap, så när som på en ! Det ska bli mysigt.

Jag har fått finaste nyårsklänningen av min man. Jag var lite skeptisk själv när jag provade den i butiken, så jag hängde undan den. När jag sedan va och köpte något i en annan affär, kilade min man iväg och köpte den till mig. Skeptisk var jag, för den är av modell tightare-än-jag-brukar-ha-på-mig. Men oj så fin den är. Johan tyckte jag var jättefin i den, och det är det viktigaste!
Nu har jag provat den 3 gånger till hemma efter, och jag tycker det ser riktigt bra ut! För si så där 16-17 kg sedan hade det inte kommit på frågan att ens titta på den i affären. Så lite har jag åstadkommit ändå =)

Alice ligger nu i sängen, William ligger bredvid mig i soffan och tittar på sista barnprogrammet innan sängen kallar. Och jag ska börja knåpa ihop årets musiktävling till nyår. Lite synd att jag själv inte kan delta, men så är det ju. Någon måste ju göra tävlingen också ;)
Men först ska jag bli lite nostalgisk igen, och läsa lite mer inlägg från januari i år. Här kan också du läsa årets allra första inlägg 2010.

Ta hand om dig!
/Mariah

Kommentarer

  1. Hej, jag fick en en superduperssnabbtitt på den där klänningen!!! OMG, skicka den raka vägen hit!!! Vill ha!!! Du var otroligt snygg, den sitter perfekt på dig! Puss

    SvaraRadera

Skicka en kommentar