Fyra Fina år som FRU !

6 januari 2007 klockan 15,00 stod jag brud i Levene kyrka. Dittills hade jag aldrig känt sådan lycka som jag gjorde när jag tillsammans med min pappa gick från på altargången för att möta upp min då, blivande man.
9 månader efter bröllopet fick vi uppleva en helt annan dimension av lycka och lyckorus. William kom till världen! Att vara så lyckligt lottade som vi, som fått vara med om livets mirakel ytterligare en gång, 19 juni 2009 när Alice kom, är helt otroligt.

6 januari 2008 döpte vi William Karl Johan i Vara kyrka. Så idag är det även hans dopdag! Älskade William.

Nu är det 4 år sedan vi gifte oss. Helt otroligt vad tiden går, men vi är fortfarande lika lyckliga, lika nykära och lika sammansvetsade nu som då, och som för 10 år sedan när vi först träffades.

Idag firar vi bröllopsdagen på tu man hand. Snart beger vi oss till Göteborg för egentid, tills imorgon. Mormor och morfar får njuta av barnen =)

Fyra år!!! Bröllopsdagen 2007 hamnar helt klart på min topp-tre-lista! Tätt följt efter båda barnen!

Ha en fin 6 januari, det kommer vi ha, vill jag lova!

Kommentarer