Galenpannor !









Min systerdotter var här en sväng och hälsade på i söndags, och då var det dags för en liten fotosession tyckte hon och William. Så de smög sig upp på övervåningen och fotade loss! Galenpannor !!!

Igår var båda barnen på förskolan mellan 9,30-12,30 själva !! Det gick så¨klart jättebra! Glada och snälla och duktiga är dem! Och jag hade väl inte väntat mig något annat =)
Idag ska de vara där mellan 13,30-16,00 och få vara med på mellanmål. Då ska jag baka bröd och torka golv! Kära nån, hur låter det ?! Men det ska jag i alla fall. kanske hinner jag få igång en tvättmaskin också.

Igår var det Zumbatajm igen. det var svettigt, men roligt! Nästa vecka ska de hålla passet i en större lokal, vilket kommer bli ännu lite bättre, för nu är det lite trångt. Så nästa måndag kan jag ta ut svängarna lite mer! Att skaka rumpa tar ju plats helt enkelt !!!

ikväll är det vanlig jympa som gäller, det är ganska roligt det också. Känner mig rätt duktigt med mig själv ändå och mitt mål är att träna i alla fall 3 gånger/vecka. 4 gånger som jag kör nu, är nog inte hållbart när jag börjar jobba.
Vikten var länge sedan jag skrev om. anledningen till det är för att jag stått bom stilla. Visserligen kanske ganska bra för att ha varit jul, nyår och trettonhelg, med mycket ledig tid tillsammans med familjen god mat och lite oregelbundna tider. Ingen träning alls heller ska tilläggas.
Nu är det 3 veckor kvar tills nästa vägning så det känns som att jag ska hamna på ett litet minus då i alla fall! SÅ himla skönt att inte vara så fixerad längre, som jag verkligen varit. Jag har så mycket annat att lägga fokuseringen på istället!!!!!!!! Det är mycket på gång nu, men oj va roligt. Många spännande projekt, jobb, event och spännande saker!!! jag längtar till allt!

nej, nu ska vi hoppa ut pyjamasen =)
ha en fin måndag, det ska vi ha!

/Mariah


Kommentarer