Smaskens !!!!

Min lilla prinsessas andra dag på förskolan idag! Det går ju toppen! Hon tyr sig till fröken och barnen precis så som önskat! Självklart ser hon mig då och då och säger att jag ska komma med =) Men det är ju lite vad inskolningen är till för! Att vara med och tillsammans med henne utforska förskolans möjligheter.

när vi kommit hem, ätit lunch och Alice hade vilat, bestämde vi oss för att baka muffins!
Mums va gott. Med smet alltså. Det som i vanliga fall brukar bli 16-18 st blev idag 11 !!?? jag förstår ingenting! Jag låter bilderna tala!







Alla sätt är väl bra, utom de dåliga ?!

Igår var jag på mitt livs första Zumba pass! Gud, jag måste sett ut som en flaxande och fumlig apa, men va roligt det var. Svettig från topp till tå gick jag mycket nöjd, glad och trött därifrån! tack kära TK för sällskapet!
Ikväll blir det gympa av annat slag, men det ska också bli härligt. Det är skönt att komma igång lite igen efter kroppsledigt, haha!

Nu ska vi hoppa lite i sängen innan jag ska börja med middagen.

ha en fin eftermiddag, det kommer vi ha!
/Mariah

Kommentarer