Hemma igen!











Så äntligen kom min man hem i söndags vid sex-tiden! Så efterlängtad han var! Barnen satt i vårt stora fönster och väntade och väntade. Efter en stund kom han i bilen med helljuset blinkandes och barnens lycka var total! Min också så klart =)
Överlyckliga sprang de ut i hallen och gjorde någon slags glädjedans och överöste Johan med kramar och pussar. William berättade också stolt att det väntade en överraskning till honom i köket!!! Paket!!!
det var ju så klart viktigast att börja med att öppna det paket som William själv bestämt att vi skulle köpa och det som han även själv slagit in. En påse Ahlgrens bilar innehöll det !! Undrar just vem som blev gladast över det ?! Haha, pappan eller barnen =)

En kavaj, en cardigan, strumpor, tröja och en påse Ahlgrens bilar senare, satte vi oss och åt. Sen var det dags för mys i soffan. Underbart att ha honom hemma igen!

Igår vankades det kalas för familjen här hemma. Paket, mat och tårta! En lyckad eftermiddag/kväll i trevligt sällskap. Bilder hoppas jag få in imorgon eller torsdag. Jag jobbar ju nu också =) mycket som ska hinnas med !!!

Nu ska jag slappa lite med William i soffan innan han ska somna. Han håller ut den lille krabaten! Men lite tv-mys hinner vi.
Ha en fin kväll, det har vi!

/Mariah

Kommentarer