Klipp klipp klipp klipp


Om 20 minuter är det dags för Alice att åka till frissan! Det ska bli spännande. Vi har haft en lugn morgon med mysfrukost och så har vi målat naglarna. jag, William och Alice. Så nu är vi fina.
Alice ska inte bli kortklippt, absolut inte! Men vi ska se till att det blir lite tillfixat och fint! Luggen har jag ju fått hålla efter lite själv, för den har varit så i vägen. Jag ska dokumentera!

Lagom till lunch kommer barnens mormor och morfar, de ska vara här medan jag och William åker på Lek & Plask. Sen ska jag sola och Zumba! Mums, äntligen är jag igång igen!
4 hg ner på vågen sedan förra veckan, inget världsrekord, men med tanke på att var tredje vecka visar vågen uppåt för mig, så är det ett genombrott att den idag ens visade neråt =) det har inte hänt på flera månader. Känns lite som en seger. Men jag ropar inte hej än! Nu har jag drygt 8 kg kvar to go! Det ska jag klara, jag måste klara det! Har aldrig varit så nära. Let's go!

Ha en fin dag, och hör och häpna! Det ska VI HA !
/Mariah

Kommentarer