Spännande

Vi har en spännande helg framför oss- Inget jag kan skriva om här förrän helgen är över! Men vi har mycket att stå i! Idag ska jag städa och pyssla hela förmiddagen, det är det första som står på schemat =) Barnen ska ha myskväll hos mormor och morfar och åker dit i eftermiddag!
Vad vi ska hitta på, det återstår att se !!

Veckan har varit kanon. Det känns som jag börjar komma i någon slags rytm på jobbet, även om det är mycket nytt, mycket tankar och mycket rörigt så här i början. Men det blir ju inte bättre än vad jag gör det till och mina arbetskamrater är toppen och väldigt hjälpsamma, det är ju trots allt bara att fråga....
Men nu har jag jobbat klart för denna veckan, och återkommer först på tisdag. Det är verkligen SÅ lagom för mig att jobba halvtid. Tänk om man alltid kunde göra det!?

Förresten så hälsar vi två små underverk välkomna till världen. En liten Wilma blev född den 7 februari, och en annan liten prinsessa kom till världen igår !! Stort Grattis och välkomna till världen underbara barn <3

Ha en fin helg, det är jag övertygad om att vi kommer ha!
/Mariah

Kommentarer