Trög förmiddag, bättre kväll!

Stannade inte på jobbet speciellt länge idag. Var inte pigg och helt OK kände jag. Men efter 4 timmar under filten i soffan och en dusch så kände jag mig mycket bättre!



Nu är barnens kusin här och ska sova över tills imorgon. De sitter i skrivande stund i soffan och tittar på film, och jag fixar lite kvällsmat. De mumsiga biffarna blir det idag igen, så supergoda är dem så ni måste prova!!
Till dem blir det pompa! Mums va lyxigt.
Min kära man är och tränar så han har lite egentid just nu! han är så duktigt! varje onsdag morgon stiger han upp tidigare än tidigast och åker och simmar, torsdagar tränar han badminton och de andra dagarna cyklar han minst en mil på motionscykeln! Han har verkligen kommit in i ett stim!! Jag är lite avis, men kanske kan jag få lite motivation av honom =)

Idag blev det ingen träning för mig men jag har tänkt att köra på med 3 gånger i veckan igen på måndag! Det är ju bara att bestämma sig. Nu har det blivit 2 gånger på 2 veckor, lite trögt!

Nej nu är det dags för kvällsmat med finaste sällskapet och sen film i soffan !
Ha en fin torsdag, det har vi!
/Mariah

Kommentarer