Varje dag....

Ja, vi har alla hjärtans dag varje dag här hemma! Men igår var det trots allt 14 februari, och officiella alla hjärtans dag. Vi myste gott hela dagen jag och barnen, men mycket fint och mysigt sällskap som sällskapade oss på lunchen, och dessutom hade med väldigt smaskig fika!!!
En skön dag med skönt sällskap, hoppas det blir fler gånger!! TACK <3

Min kära man kom hem med blommor och choklad och massor med kärlek (som varje dag) och vi hade en fin eftermiddag och kväll i varandras sällskap. God mat lagade jag efter ett nytt recept från min fina vän! Som dessutom hemlevererade hon ingredienser till receptet också, hur lyxigt är inte det?! PLUS att hon överraskade mig med choklad och ett fint kort!!! TACK <3



Idag har jag jobbat, halvdag. Och det känns alldeles lagom att starta veckan så. barnen har haft 5 urmysiga timmar på förskolan och jag fullkomligt älskar att få se deras glada miner och ta emot de varmaste av alla kramar när jag kommer för att hämta! Det är underbart! På så vis är tisdagen den bästa av alla dagar!!! Min kära man får lyckan att hämta två dagar!!!

Idag när jag hade hämtat åkte vi direkt till Vara för att äta fika! barnen (och jag) blev överlyckliga! Mums va gott och trevligt. Det känns så lyxigt, och med det underbara bemötande vi fick kunde det inte vara annat än toppen!
Imorgon är det en hel dags arbete som gäller, och jag är inte hemma förrän vid sex, känns lite vemodigt med så är det. Johan och barnen kan nog behöva lite egentid utan mig också ibland =) Det är inte heller fel att få längta lite!!

Ikväll ska jag lägga mig i ett varmt solarium och vila lite. Det ska bli gott, men först måste jag komma på vad jag ska laga till middag........ detta eviga moment som jag lyckas fastna i. Tror det blir köttfärssås....... barnens favorit och det är snabbt och gott! Jag måste ju ha lunchlåda imorgon också =)

Ha nu en fin eftermiddag och njut av mina fina rosor!
Kram
/Mariah





Kommentarer

Skicka en kommentar