What a night!

Vilken underbar fredag vi hade! Intet ont anande kom min käre man hem efter jobbet vid halv fyra. Skjutsade ut barnen till mormor och morfar som skulle ha fredagsmys med dem. Själva skulle vi ha en kväll på tu man hand!
Efter en tur till Skövde, dit han bara var tvungen att åka för att låna hem en bil ha ville köpa, kom han innanför dörren strax efter halv sju.

Första reaktionen var lite luddig. jag hade ju svirat om till klänning och fixat till mig lite, och han såg lite förvånad 'Oj, va fin du är då' sa han. Han noterade att jag tänkt lyktan och två marschaller utanför och trodde jag vill mysa till det ordentligt. Något han funderade på varför jag hänt ut flaggan. Den hänger vi ju bara ut vid födelsedagar och kalas och liknande!! Just det !
Sen såg han plockmaten, champagneglasen och att jag dukat till si så där 17 personer!
jag meddelade att vi kanske får lite sällskap och att han kunde ta sig en snabb dusch.
sagt och gjort, kom han lagom ner till de första gästerna ringde på, och överraskningsmiddagen var ett faktum!

Vi åt gott, drack gott, skrattade mycket och hade en fantastiskt trevlig kväll. Jag tror nog att alla håller med. Åtminstone verkade det så, och kommentarerna efter har varit härligt positiva! Vilken kväll! det är OBESKRIVLIGT hur mycket vi uppskattar våra vänner! NI ÄR HELT UNDERBARA! Utan er är vi ingenting!
Johan ville nog inte att kvällen skulle ta slut. Hade han fått bestämma hade han fortfarande stått på 'dansgolvet' och svängt loss, tillsammans med de andra.
Att kvällen avslutades med Enrique Iglesias och de som ar kvar bjöd upp första bästa danspartner, det är en historia för sig!



























TACK TILL ER ALLA SOM GJORDE JOHANS (OCH MIN)KVÄLL TILL ETT FANTASTISKT MINNE!
Och tack till mina föräldrar som hjälpte mig med massor av förberedelser och shopping och som tog hand om barnen! Tack till syster också, som fick hjälpa mig med ännu mera shopping! Utan er hade det blivit svårt! Och Tack till TS som vänligen kom lite tidigare och smakade på vinet =) OCH hjälpte mig så klart!

Nu är det dags för en lite sen lunch, sen tipspromenad i solen!
Förresten, vår guddotter Maja fyller 1 år idag! GRATTIS GODING ! Vi kommer och firar dig nästa helg!



Ha en solig och fin söndag! Det har vi =)
/Mariah

Kommentarer

  1. ser ut som ni hade en mycket trevlig kväll! =)
    Så söt bild på Maja. Ha en fin vecka!
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  2. Ja, Anna vi hade verkligen en toppenkväll =) Önskar det blev sådana tillfällen lite oftare!!!
    maja e söt hon =) Kram på dig!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar