Fantastiskt Roligt !!

Det var hur roligt som helst! jag kände mig så fin, och sken som en sol tror jag!
Kläderna var underbara och var så uppskattade =)
2 bilder som min kära systerdotter tagit kan jag här nedan bjuda på!





Den sista outfiten här ovan, var jag bara tvungen att köpa med mig hem. Ett par fina leggings med spets nedtill, det syns tyvärr inte på bilden, en underklänning och den fina gröna klänningen. Allt detta är nu mitt !!!
har jag tur kommer jag få gå en visning till för Lises Mode! I maj! Det måste väl ändå betyda att jag fick ett bra betyg ?!

Nu, ner till tvätten!
Ha en fin torsdag, det har vi!
/Mariah

Kommentarer

  1. Du var/är jättesnygg i kläderna!! Måste varit otroligt nervöst?? Du fixade det säkert galant!! Ha en go dag! Kram Susanne

    SvaraRadera

Skicka en kommentar