En klapp på axeln

Jag tror bestämt att jag ska ge mig själv en klapp på axeln idag. Inte för något speciellt just idag. Utan rent allmänt. Jag kämpar bannemig på. Hela tiden. Visst jag faller för frestelsen någon enstaka gång, men det är trots allt vid speciella tillfällen. Måste erkänna att jag varit väldigt dålig med träningen de sista veckorna, men jag får skylla på att jag inte kommit in i någon riktigt bra jobba-träna-rutin än. Men det kommer väl snart tror jag.
Zumban har jag i alla fall lyckats gå på varje vecka, så även idag.
Vågen visar i alla fall det minsta hittills och det är jag glad för så klart, även om jag hade önskat ännu lite mindre, men vad gör det om hundra år ?! Jag lever i nuet. Jag har tappat fler kilo än vad jag trodde var möjligt vid denna resans början, och jag har inte avslutat resan än! Den kommer förmodligen aldrig ta slut! Dock kommer jag nå ett mål, där jag vill hålla mig, och jag kommer alltid få tänka på vad jag stoppar i mig. Men det kan jag leva med. Det märks ju att jag är på en liten platå just nu, för det går ju så långsamt, men bara jag tar mig förbi detta lilla halv-stopp så ska nog några kilo till rinna av! Jag känner mig SNYGG (oftast) när jag tittar mig i spegeln! Det är helt ofattbart, det har inte hänt på väldigt länge kan jag meddela. Visst får man känna så?
Jag köper mindre kläder! Jag köper Medium och 42 nu!!! Det trodde jag aldrig för ett halvår sedan!! UNDERBART! Och det skäms jag inte för. INTE ETT DUGG !


HÄR KOMMER EN VARM OCH STOR KLAPP PÅ MIN EGEN AXEL.
FÖR DET ÄR JAG VÄRD, JUST IDAG !

Kommentarer

  1. Du är jättesnygg! Å jätteduktig, det vet du att jag tycker =) Du e väl värd en klapp på axeln tycker jag! Medium och 42 e ju underbart, vet preciiis hur du känner, haha =) Love you! Puss

    SvaraRadera
  2. En klapp på axeln från mig också. Riktigt bra jobbat Mariah! Har förstått att det svåra är att hålla vikten när man gått ner men du verkar klara det galant. Klart du ska säga att du är snygg:)
    Tack för alla fina kommentarer. Betyder så mkt!
    Trevlig helg!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. En klapp på axeln från mig oxå! Du inspirerar verkligen! Jag försöker oxå men vad svårt det är. Har du några bra tips?
    Ha en go helg!
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar