Fattigt..

...ja på inlägg alltså ! På kontot är det inte fattigt, lönen (!) har ju åter kommit och det känns underbart, haha! Men det har varit körigt här ett tag. Födelsedag, kalas som inte blivit av, kalas som blivit av, sjukdomar, mycket jobb, studiebesök på jobbet, TUR-mässa och det vardagliga mitt emellan! Men nu är den intensiva perioden över, och det känns skönt! Jag är trött i huvudet, men det hör väl till ?!

Mitt födelsedagskalas blev oerhört trevligt. Jag blev uppvaktad och bortskämd. Fina presenter och fantastiskt sällskap! En ny vårgarderob pryder nu mitt hem =) Fantastiskt! Jag är så tacksam! Tusen tack till er alla som uppvaktade mig! Telefonsamtal, sms, meddelande på facebook, skönsång och besök! Ni är outstanding!

Idag fick jag en jättefin överraskning. När vi kom hem från vår lilla shoppingtur, låg det ett fint litet paket på altanen och väntade. Finaste C hade varit här och lämnat den, till mig!
2 fina böcker som jag verkligen kommer att ha användning av framöver! TACK! Jag blev så glad!



Jag tror även att jag gjort en liten människa lite extra glad idag. Vi var i Trollhättan och då passade jag på att gå upp med en fin liten påse till fina M som ligger på NÄL. Hon är inlagd för prematur vattenavgång och kämpar på med sin lille bebis i magen. En tapper och fin människa som utstrålar en livsglädje som nästan är obeskrivlig. Jag tänker på dig ofta!
Du kan följa hennes resa här www.malinkjellberg.blogspot.com

Nu ska jag hänga upp en tvätt, sedan ska vi äta våfflor tillsammans med mormor och morfar.
Efter det är det verkligen en helkväll i soffan som gäller. TV och Cola light står på agendan.
Ha en fin söndagskväll. Och du, det är SOMMARTID nu !!!

/Mariah

Kommentarer

  1. Ledsen att jag inte hann gratta dig på din dag, hoppas det går bra en annan dag istället ;) <3

    Puss
    (Fia)

    SvaraRadera
  2. Ja du Mariah. Du gjorde mig mer än extra glad. Kan inte m ord beskriva hur mkt det betyder för mig! Bara vetskapen att det finns så goa människor runt omkring oss som bryr sig o tänker på oss gör mig alldeles bubblig av lycka. O som jag skrev i sms:et. Så snygg du är! Tusen tack gulliga du som har ett hjärta av guld:)
    Kram o sov gott! O grattis i efterskott från mig också...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar