Hemma

Idag är jag hemma med barnen. Alice har varit vaken många timmar i natt och varit ledsen till och från och klagat på ont i magen. Även nu på morgonen gick hon och sa att hon hade ont i magen. Bättre att ta det säkra först och hålla dem hemma, men det verkar inte bli något mer av detta tack och lov. Kändes tokigt att skicka iväg henne till förskolan dels för magen så klart och samtidigt för att hon inte sovit många timmar alls!

Vi skulle delat på dagen hemma jag och min käre man, men det körde ihop sig för honom så jag fick bli hemma hela dagen. Man känner sig så besvärlig på något sätt, för just idag har ju Äppelboden öppet 12-17 och någon måste ju liksom göra mitt jobb idag. Men så är det. Jag har pratat med dem, och de är toppen och ställer upp! Imorgon har vi utbildning hela dagen, så skulle det blir något mer med Alice får ju Johan ta en dag hemma imorgon för det vill jag inte missa!

Ikväll ska jag äntligen Zumba igen! Det ska bli gott! Johan och William ska till idrottshallen i Vedum i eftermiddag. Spela boll och ha gympa tillsammans med fina vänner och deras godbitar! Det är ju toppen! Varje onsdag är det avsatt tid för Vedum, och då ingen direkt utnyttjar tiden, så ska våra barn med pappor få göra det =)

Nu ska jag lägga en övertrött liten tjej här hemma! Sen ska jag göra i ordning lunch. Undrar just vad det blir idag.....

Ha en fin onsdag, det ska vi försöka ha. Tidigt i säng blir det ikväll, för min utbildning börjar redan kl 7 imorgon! Sen ska jag till frissan med William, sen till banken och lägga i ordning lånen och sen träna hade jag tänkt! Mycket ska hinnas med =)
/Mariah

Kommentarer