Imorgon !

Imorgon ska jag verkligen gå mannekäng för Cream-kläderna !!! Nu börjar jag bli lite nervös!!!! Det ska ju så klart bli hur roligt som helst, men vilka nerver jag har. Det är första gången !!!! Hur ska detta gå tro, tänk om jag snubblar, går fel håll, eller krockar med den jag går med ?!?!? HUA!

idag skiner solen och jag är på vårhumör! Den lilla snö som kom igår är som bortglömd, eller hur ?
Jag städar och fejar! Nu ska jag laga lite sen lunch. Vi råkade visst sova lite länge idag hihi!
Efter lunchen kommer morfar hit, som ska följa med William på lek och plask. Det ser han fram emot! William alltså =) Ja, morfar med så klart.

I eftermiddag ska vi hem till min kära syster som fyller år idag! GRATTIS TILL DIG BÄSTA <3
Lite kalas och umgänge är väl aldrig fel!

Förresten så kommer en bild på nya frillan, för er som inte redan sett! Det är kort nu, men jag är redan sugen på kortare ?!?! Hur är det möjligt!



Ha nu en solig och vacker dag, för det har vi !
/Mariah

Kommentarer

  1. Finfin frilla!!!!
    Mannekäng trivs i stora gäng.
    Med mycket häng, fart och fläng.
    Passar Dig som hand i handske.
    Det kommer att GÅ toppen....
    Krams
    Christopher

    SvaraRadera

Skicka en kommentar