Kort, kort !

Så var jag äntligen nyklippt!!! Ska slänga in en bild ikväll hoppas jag (om jag kommer ihåg) Det har ju alltid varit så bra att ladda in på FB via telefonen, för att spara ner i datorn och in här på bloggen, men nu fungerar ju inte det längre, då tycker jag genast det blir lite bökigt, haha!

I fredags natt vaknade Alice av att hon kräktes! Och ja, det var ett faktum, hon var sjuk, igen! Vi hade ju alla varit friska i nästan 1½ vecka, så varför inte. Fortfarande idag är hon inte pigg och frisk. Hon är bättre nu efter lunch, så vi hoppas det har vänt och att det är förskola igen på torsdag! Kära nån, och visst träffar sjukdomarna alltid 'fel' veckor? Jag ska till Göteborg imorgon, har butiken med bussbesökare på onsdag och fredag, Göteborg torsdag och lördag. Min man har utbildning hela onsdag och hela torsdag! Det är ju nästan löjligt. tack och lov för mormor och morfar! Imorgon är Johan hemma i alla fall, när jag är i Göteborg, sen har vi även löst onsdagen. Vi hoppas att allt är som vanligt på torsdag igen!

Jag fyller år på onsdag, och skulle haft mitt lilla kalas i lördags, men det blev inget med det. Nu blir det på onsdag, på självaste dagen istället, hoppas vi! Men fortsätter som det är nu, så bådar det gott i alla fall! jag vill ju ha kalas, tårta och paket, haha!!! Jag älskar att fylla år!! Än så länge...

Nu ska jag packa badväska för Lek & Plask! Sen är det dags att förbereda middagen! Till lillstrumpan är det lätt, det är bara majsvälling som gäller =)

Ha en fin dag där ute, jag tror det vankas sol i eftermiddag!!!

Kommentarer

Skicka en kommentar