Ledig dag !

Idag är det tisdag, och solen skiner. Jag och min man är båda föräldralediga idag för att hitta på något mysigt med barnen. Förskolan är nämligen stängd idag, då får man passa på. Vi har bestämt att vi ska åka och bada! Till barnens förtjusning!
Barnens kusin ska också följa med, vilket förmodligen gör det hela något roligare =)

Ida kom igår eftermiddag och har sovit över. Hon och min syster tog med Alice till Vara Bageri och fikade medan jag var med William på Lek & Plask! Sen åkte vi hemåt, jag hann träna och vi käkade mumsig fruktsallad!
Vi spenderade kvällen i soffan med en blandning av TV och dator =) Jag har ju fått ett nytt fint utseende på min blogg som ni ser ! Jag kände att det var på tiden! TACK Ida!

Nu ska vi göra oss klara och väcka en trött systerdotter =)
Ha en fantastisk dag, och jag hoppas solen lyser hos Dig med, eller ???
Vi hörs!
/Mariah

Kommentarer