Modell ? Jag ?

Ja visst, varför inte ?
Den 29 mars ska jag gå modevisning i Vara Konserthus. Det ska bli spännande! Jag har i dagarna varit och provat ut fantastiska kläder från Lises Mode! jag var skeptisk till en början, men när jag väl kom dit och fick se de fina kläderna så var saken klar. Underbara kläder från märket Cream !
kolla gärna in http://www.cream-clothing.com/
Här kommer en klänning, en underklänning och ett par tights som jag ska visa!
Visst är kläderna fantastiska !? Jag trivs som tusan i dem! Önskar jag kunde köpa alltihop jag ska visa! Jag ska visa tre omgångar med kläder tror jag, är så nervös, men det ska bli så roligt!!!
FÅr väl göra en utvärdering efteråt hur det var =) Det är första gången jag ska gå klädmodell! Men, vem vet, kanske inte sista ??

Jag var inne idag och provade lite skor till kläderna. Då hittade jag min vårjacka! Den är så fin, och passar mig så bra. Bilden blev pytteliten så klart, och man ser inte alls hur fin den är, men zoooma eller nått =)



Nu är det fredagsmys som gäller, hoppas ni har en fin kväll!

Kommentarer

  1. Så roligt för dig Mariah! Du kommer klara det galant:) Lycka till!
    Hoppas ni får en trevlig helg. Jag ska mysa m mina barn o dajjen imorgon o snart närmar vi oss skövde!!! Hoppas hoppas hoppas bebis stannar kvar i magen ett tag till!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka fina kläder!! Nästan så jag får ta en tur till Lises.. ;) Fin jacka med! Shoppinglusten har väckts hos dig med ser jag.. :) Jag suktar efter kläder nu när jag äntligen kan ha vanliga kläder igen..
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja du Anna, det fanns så mycket fina kläder, och gillar du den stilen så kan du säkerligen hitta nått fint!! Jag är också shoppingsugen, men jag fyller på onsdag, så jag hoppas på massor av mjuka paket, hihi!!! Så jag får vänta lite med att handla själv =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar