What's up ?

Vad är det med vädret? Igår var det VÅR i luften, strålande sol och underbart. Vad händer, jo idag vaknar vi till nysnö ?! Nu är jag trött på det. Ja på vintern alltså. Jag älskar snö och kyla och vinter, men inte hur länge som helst. Så klart ska det vara vinter på vintern. Det ska vara bitande kallt och massa fin vit glimmande snö! Men nu hade jag hoppats på att få se våren. Fågelkvitter och solsken och 7-8 grader varmt! Men det kommer.....

Idag ska jag torka golv, tvätta, beställa fika och tårta tills imorgon, ja jag ska ha mitt födelsedagskalas imorgon redan. lite tidigt jag vet, men jag jobbar i Göteborg i veckan och nästa helg. Jag fyller på onsdag, så det får bli så! Det ska bli mysigt att alla kommer! massa god fika och en fin tårta ska jag fixa idag hade jag tänkt!
Har kollat lite på tårtor och googlade fram dessa fina, hur vore det tro ?



Återkommer med tårtmodell senare, haha!
Nu måste jag lägga på ett kol. Vi ska snart till leksaksaffären!!
ha en fin dag! Det har vi!
/Mariah

Kommentarer