På egen hand...

Nu är William hos en kompis! Själv! För första gången! Iiiihhhhhh!! Det är en stolt mamma som sitter här med lite fjärilar i magen! Johan skjutsade honom precis. Med ryggsäcken full av bilar åkte han iväg, förväntansfull. Han låtsas att han ska på semester till sin kompis =)
Min lilla, lilla kille, har helt plötsligt blivit så stor. Va hände ? Vart tog de här åren vägen egentligen? Kära nån. Och inte har jag blivit en dag äldre ;)

Solen skiner utanför fönstret och jag njuter just precis nu av tystnaden här inne, blandat med fågelkvitter från utsidan. Underbart. Imorgon ska vädret bli ännu bättre har jag hört.

Ikväll är det äntligen dags för vårens tjejträff! Till Skövde bär det av ikväll och jag ser fram emot det SÅ mycket. Det kommer bli fantastiskt mysigt. Det kan sällan bli annat i så trevligt sällskap. Sist vi hade en liten sammankomst var vi i Vedum och det var strax innan jul om jag minns rätt. Vi försöker oss på några gånger om året nu, istället för bara en gång, haha! En kväll räcker liksom inte till. Vi har ju så mycket att prata om.

Så efter en tur till Vara i eftermiddag för lite fika och besök på föreningsmässan, ska jag svira om till klänning och bege mig till Skövde i gott sällskap.

Hoppas du har en fin lördags eftermiddag och får en fin kväll, för det vet jag att jag får!
/Mariah

Kommentarer