Tänka sig!

Nu är vi snart i mitten på April, och våren är kommen! Igår satt jag ute i solen, barnen lekte, jag med så klart, men jag solade mig lite också! Mmmmm va underbart! Mina föräldrar var här på fika i solen också. Äntligen! Idag blev det ett bakslag, men det var på ett sätt bra, för jag låg efter med både tvätt och städ här hemma, så lite av det fick jag gjort efter jobbet.

Det är hektiska veckor de som är och har varit. Men nästa vecka tror jag det lugnar sig lite. Igår kväll jobbade jag några timmar, vi hade studiebesök på kvällen på jobbet så jag var hemma närmare 21,00. Idag hade jag 2 grupper på besök, först 15 st, och en timma senare kom en hel buss med 52 glada besökare! Nu är jag lite trött i huvudet. Det räcker med ett besök per dag =)
Imorgon är det jobb från 11- sena kvällen. 20 personer kommer 18,30 och stannar nog 2 timmar i alla fall. Tur att det inte hör till det normala med kvällsbesök, för det är minsann lite mer omständigt och kräver lite mer planering.

Förresten så höll jag min FÖRSTA företagspresentation idag. För 52 personer. Det gick ok. Faktiskt bra. Alla är vi ju barn i början och jag lär mig hela tiden! Det va roligt, jag var nervös, men det gick bra! Fick till och med en present av de kära besökarna innan de åkte hem!
Tack kära C för din hjälp och stöttning. Utan dig hade jag nog inte klarat det, haha!

På torsdag jobbar jag kortdag, för då ska jag hämta på förskolan. Sen på fredag kommer fina vännerna hit och hälsa på, vi längtar! Sen är det dags för ytterligare lite jobb på lördag förmiddag, för att avsluta kvällen i Skövde tillsammans med ett gott och fint gäng tjejer! Lite sol också så är min helg fulländad!

Nu ska jag köra kammen genom håret, är nyduschad så det är bäst så =)

Ha en fin kväll, det ska vi ha!
/Mariah

Kommentarer