Årets första...



l
...dopp! ja utomhus alltså. Vi köpte en ny pool till barnen i år. De behövde en lite större! Till och med jag kan sitta med dem där i om jag vill :)
De badade i timmar! Ändå fick vi inte upp den förrän vid 15-tiden. Jag jobbade ju och hämtade dem på förskolan vid 14, sen handlade vi, sen skulle ju den där poolen pumpas upp, och pumpen fick jag inte till att funka så det blev av egen maskin jag fick blåsa! sen fyllde vi den med varmt härligt vatten. Och de badade kära nån vad de badade! Hur roligt som helst!

Sen tände vi grillen, och spontanbesök efter spontanbesök slutade vi 10 pers runt bordet! Himmla trevligt och mysigt. Mina föräldrar kom, liksom mina svärföräldrar och Johans syster och en vän till henne! Det va roligt! Tur att jag just denna gång inte kunde välja vilket kött jag skulle köpa så jag köpte lite olika, plus korv =) Vi grillade allt !! Mums!

Sen var det i säng med barnen och vi satt och myste vid TV'n. det var ju faktiskt ESC Semi. 1 igår. Vi tittade inte på hela, men tyckte det över lag var dålig kvalitet på bidragen och otroligt dåligt ljud! Skäms på de som fixar ljudet ut i Tv-rutan! Hur ska allas vår Saade låta på torsdag tro?

Lillstrumpan fick feber i natt, hög feber. Jobbigt. Men det verkade som att det gav med sig runt 4-tiden efter lite alvedon. Då somnade hon gott till klockan 8. Nu är hon hyfsat pigg, ingen feber. Så jag hoppas det inte blir mer nu. Jag är hemma från jobbet nu och kommer jobba halvdag, mellan 13-17. Det får bli så ibland, och det är skönt när det går att lösa.

Nu ska jag tvätta håret och förbereda barnens lunch!
Ha en fin dag, det ska vi ha =)
/Mariah

Kommentarer