Maj Maj Maj...

Tänka sig att Maj-månad redan är här!
Det är glest mellan inläggen men det är fullt upp hela tiden! Vi har hunnit åka ut med husvagnen på premiärtur! Tog oss en tur till Ullared och hittade massor av roliga grejer, bland annat campingbord och stolar till just, husvagnen!
Kläder till barnen också så klart, och massa onödiga saker som vi var tvungna att ha :)

Vi hade sällskap av min syster med familj, så på kvällen blev det lite grill och mys. Tyvärr var det väldigt kallt när solen gått ner...

Hemma har vi grejat och fixat i trädgården, men nu den sista veckan har det varit lite kallt, så det är lite mer inneaktiviteter just nu. Dock hörde jag att värmen kommer imorgon igen!!!! Jag längtar.
Det är dags för ett mysbesök hos vänner på dagen imorgon, som varit planerat ett tag! Sen åker vi till mina föräldrar för att spendera kvällen och natten där. Jag ska iväg på modevisning på kvällen för Lises Mode igen, det ska bli roligt! På lördag vankas det lite jobb och sedan grillar vi nog gott på eftermiddagen när kära Johan kommer hem från Motala. han ska jobba där fredag och lördag!

NU ska vi njuta tillsammans lite i soffan innan sängen kallar!
Förresten snart, alldeles jättesnart är MIN FINA VITA IPHONE på väg hem till mig. Alldeles snart =)
Jag längtar!




Min vita Xperia är redan såld, och jag blir ju knäpp på min gamla 'vanliga' knapptelefon nu när jag är så van..... MEN snart så !

Ha nu en fin torsdagskväll!
/Mariah

Kommentarer