Ms Segerberg Going for Mrs Draper

Så har en fin helg blivit avslutad och det är måndag igen. Tiden går som vanligt väldigt fort. Både på gott och ont. Jag har nog lärt mig med tiden att uppskatta när det går lite mer långsamt, så man hinner njuta, och längta. Framförallt längta. I fredags hade vi mysbesök här några timmar, som avslutades med att William fick feber (?!) Jättekonstigt, och oväntat. På eftermiddagen åkte min man iväg till Stockholm för en helg fylld med jobb. Jag var så klart i valet och kvalet angående mina egna helgplaner. Tåget för mig, till Stockholm avgick på lördag morgon 9,30. Vad göra? Vill ju inte lämna sjuka barn hemma, speciellt inte när vi båda ska befinna oss så långt borta. Efter en ganska febrig natt, vaknade vi vid 7-tiden och beslutet togs, jag åker! William var piggare och hade då ingen feber! Så sagt och gjort. Strax efter 13 var jag uppe i huvudstaden!

Efter
ett litet tag var jag incheckad, fått min VITA iPhone och befann mig på Sveavägen i en musikstudio för att tillsammans med 10 UNDERBARA tjejer fira blivande Mrs. Draper! Iklädd de finaste kläderna och den vackraste blå kavajen spelade hon in 'En kväll i Juni'. Helt fantastiskt. Givetvis va alla vi andra med och körade =)



Efter inspelningen blev det en promenad på stan där Åsa fick visa på sina guide och turistkunskaper. Klockrent! Sedan blev det SPA-mys, snacks, vin, Sangria, Tapas, frågelek, nostalgi i form av foton, filmvisning och allmänt riktigt trevligt. kvällen avslutades på Golden Hits! En otroligt lyckad dag och kväll, och jag tror bestämt att The Bride To Be är mer än nöjd.

Underbara människor har jag fått lära känna och Åsa, du är verkligen lyckligt lottad med alla de fina i ditt liv! Och du kommer bli en fantastiskt vacker brud, den där alldeles speciella dagen i Australien. ER DAG! Din och Byrons. Wow. Du är så ödmjuk, ärlig, vacker och utstrålar en sån enorm glädje, som jag har svårt att beskriva med ord=) Du är värd det bästa och det finaste av allt. Du har träffat en fantastiskt man som kommer finnas vid din sida resten av livet. Ni kompletterar varandra som handen i handsken, och jag är säker på att ni kommer få ett underbart liv tillsammans. <3

Åsa, denna är till dig!



Kommentarer

  1. Mariah,

    TACK för de oerhört fina orden, TACK för att du var med på min dag, TACK för alla skratten men mest av allt; TACK för att du är du!! :-) Puss och kram Åsa

    SvaraRadera

Skicka en kommentar