Virrpanna!

Precis så känner jag mig i detta nu!
Min skruttlista fyller 2 år i helgen och det vankas kalas. Måste fixas, måste fixas mycket. Känner att ag inte riktigt ligger i fas. Imorgon ska det göras överraskningspåsar, blåsas ballonger, städas förbereda maten (tur att vi ska grilla korv oavsett väder) tvätta, duka och massor av annat! Kära nån, jag skulle börjat tidigare.
Nästa vecka är det midsommar också, även då ska det fixas. Mycket. Måste ju plocka blommor också, eller hur ? Det måste man ju ha!

Igår var jag ute på min andra joggingrunda, fast egentligen första, för det var typ ett halvår sedan jag tog den första rundan på 2 km. Igår joggade jag 3 km. väldigt förnöjd efteråt. hade tänkt ta mig en tur idag också, men jag har visst lite träningsvärk =) Imorgon kanske, när jag blåst upp alla ballonger! För dem måste jag verkligen blåsa upp.......

Glassen måste med till förskolan imorgon också. Det är klart de ska ha glass för att fira vår prinsessa som fyller 2 ! Glassen har jag köpt som tur är. Jag tog mig en sen tur till ICA nu ikväll. Men jag råkade glömma handla hälften. Typiskt.

Måste ju boka campingen också till semestern, om det nu finns några platser kvar. Vi är inga inbitna husvagnscampare än så vi har ju lite dålig koll. det är säkert på tok för sent. Äsch vi hoppas och håller tummarna!

Nu ska jag antagligen vila ögonen lite, i soffan. Kan ju inte krypa till kojs redan. Nej, blivande tvååringen sover inte än, helt galet. Hon vill visst vara vaken väldigt länge....
Det vill inte jag :)


Blivande 2-åringen!!

Kommentarer