Det här är ju ofattbart! Jag kan minsann blogga från min vita fina iPhone! Med ett enkelt knapptryck gick det ju alldeles utmärkt. Va flummigt!
Men oj va bra! Vi har nu precis avnjutit en mycket god middag hos mina kära föräldrar och ska snart äta glass! Barnen leker för fullt i garaget
Med morfar, där de idag, som alla andra dagar, jobbar.
Andra semester veckan lider mot sitt slut, men helgen är ju kvar :) det går så fort! Vi har varit lyckligt lottade med kanonväder i stort sett hela tiden. Vi styrde kosan mot Borås först, där vi hälsade på en god vän till mig och hennes familj :) jättemysigt och jättegod mat fick vi! Tack för det. Husvagnen hade vi ställt upp på campingen, en jättemysig sådan. Dag nummer två spenderade vi i solen och på Djurparken! En förträfflig dag som avslutades med att vi fick se en sälshow ! Jättemysigt. På eftermiddagen åkte vi vidare till Överlida. Där la vi oss på en urmysig camping. Liten och söt och perfekt för barnen.

Vädret var som innan bra! Soligt och varmt och på kvällen blev det grillat ! Dagen efter åkte vi på lite shopping i Ullared för det var lite ostadigt väder! Mycket bra shoppig blev det:) efter två dagar i Överlida åkte vi till Hagöns Camping i Halmstad. I regn kom vi fram och skulle för första gången sätta upp förtältet, i regn! Sagt och gjort! Det gick hur bra som helst och barnen satt under tiden i vagnen och tittade på barnprogram! På kvällen sprack det upp och sedan hade vi 4 varma och soliga dagar i Halmstad som spenderades på stranden. Bi fick besök av barnens kusiner från Göteborg en av dagarna. Och mormor och morfar och två stora kusiner kom för att stanna två nätter!
Vemodigt nog lämnade vi Halmstad på onsdagen , och vi lämnade även regnet där, för när vi kom hem sken solen!

På kvällen var vi bortbjudna till finaste vänner och där väntade en fantastisk middag, många skratt, spännande och roligt spel, god dryck, härlig musik och dans!! Och givetvis superbt värdskap! När klockan visade 03.00 fick vi kasta in handduken! Tror nog att vi kunde kört på ett litet tag till, men visst ska man sluta på topp ? Det gjorde vi verkligen! Tusen tack för en helt FABULÖS kväll!

Sega i ett dygn efter blev det soffhäng och pizza dagen efter! Välbehövligt!
Nu laddar vi batterier för att ge oss ut på äventyr på måndag igen och tro mig, jag kommer hålla er uppdaterade !