Höst höst höst !

För mig är hösten kommen. Egentligen vill jag inte det riktigt än så klart. Det är ju bara Augusti... Men det känns som höst. Jag älskar hösten. I år känner jag att den är välkommen, helst vill jag suga ur det sista av sommaren men då måste ju vädret vara på min sida annars funkar det inte !
Igår hade jag en mycket trevlig kväll med Goa mammor tillika vänner. Några timmar av mat och prat förgyllde en annars lika vanlig måndag. Jag är lyckligt lottad med så många härliga människor som berikar mitt liv. Ofattbart.
I skrivande stund sitter jag och barnen och tittar på Dora - utforskaren.... Johan är på bilbingo med min käre pappa och syster! Hoppas på tur nu! Imorgon är det en vanlig onsdag och det ska bli skönt. Efter jobbet ska vi alla vara hemma! Jag ska ge mig ut när barnen sover för att återuppta mina tre kilometer som tagit ett ordentligt sommarlov :)

Nu ska jag snart få två troll i säng så nu ska det förberedas lite för det ! Ha en fin tisdagskväll, det ska vi ha!!
/Mariah

Kommentarer