Monday, lovely Monday.

Time flies, so to speak. been there done that.
Ny vecka, med nya möjligheter och utmaningar! Spännande.
Dagen började fint med mysigt fikasällskap, som avslutades med en lätt lunch.
Barnen lekte och hade roligt, och mammorna pratade, precis som det ska vara =)
Nästa gång tror jag minsann det blir utan barn, snarare än vi anar....

Barnens kusin kom på lite besök och lekte och barkade chokladbollar som det sedan fikades på när mormor och morfar kom på besök. Lika efterlängtade som vanligt.

Har förövrigt kommit fram till att jag måste ta med bilder med systemkameran och mindre med mobilen. Färre och färre bilder hamnar ju här på bloggen. För visst är det mycket roligare att läsa ett inlägg fyllt med bilder, än utan några bilder alls?
Det blir inte att jag för över alls lika ofta från min iPhone! Trist men sant.

I helgen jobbade jag i underbara Äppelboden, min käre man spenderade hela långa dagen på Vara Badet. det var hans lördag. Tack till alla ni som ställde upp och hjälpte till. Ni är GULD värda! <3

Nu är Pasta Carbonara klart och står på spisen och väntar. Min man kommer ju alldeles snart från jobbet. Han och barnen får äta utan mig idag, för ikväll ska jag till stan med goa vänner och mammor och äta ute! lite egentid med fantastiskt sällskap bådar gott. Vi alla träffades i föräldragruppen 2007. det året våra förstfödda kom till världen. Efter det har vi hängt till och från i alla år, vilket nu är 4! Fantastiskt. Ibland har några träffats och ibland har vi setts alla. Till och med bröllop har upplevts under dessa år! tack kära ni vänner för att ni fortfarande finns kvar i mitt liv och för att för varje gång vi ser, tänder en speciell lite gnista !!! Vi kommer nog alltid vara Bambinogruppen, eller hur var det?

Nej, dags att hoppa in i duschen! Efter diverse lek och matlagning behöver denna mamma piffa till sig lite =)
ha en fin eftermiddag och kväll, det kommer jag ha!

Förresten, lite av vad vi hunnit med det sista =)


Cars 2 3D med fina vänner.


Söndagsmys med min man


Praktikant på jobbet!


Mys på Spiken

Kommentarer

  1. Låter underbart med lite egentid, den kan man inte få för mycket av ibland =)

    Va kul att du jobbar på Äppelboden, där var det längesedan jag var så det får nog bli ett besök snart igen. Mysigt med jobb i butik tycker jag, det har alltid varit lite av min dröm att få jobba med kunder, beställningar, inredning och skyltning. Jag får väl drömma vidare...

    Ha det gott!

    Kram / Maria

    SvaraRadera

Skicka en kommentar