What a treat !

Vilken dag vi är igång med ! Min kära, fina man, han jobbar sedan en vecka tillbaka så jag och barnen har haft en mysvecka på hög nivå! Vi hängde på Varabadet i stort sett hela förra vecka. Helt underbart!! På Toradagen var jag med härliga tjejer på Torsdagsklubben ! Vi insåg att det va dryga 11 år sedan vi hade en sånhär sammankomst ! Mycket trevligt :) något som gjorde mig glad i hjärtat var att jag blev tillfrågad av dem att vara med på deras tjejträffar !!!! Lyckliga jag! Jag menar, tjejträffar är ju nästintill heliga, eller hur ?! Glad är jag och på onsdag ska vi ses :) det ska bli mysigt!

I lördags var vi med W och hans kompis N, samt hans fina föräldrar på bio. Vi såg Cars 2! Våra killar va rätt nöjda kan man säga. En popcorn meny senare(inkluderat ett Cars-glas med bil) satte vi oss tillrätta och avnjöt
Blixten och Bärgarn i närmare två timmar! Efter filmen vankades restaurang för att avsluta kvällen hos
Våra vänner så killarna kunde leka lite till, och vi kunde ta ett parti Sequense !! Vi hoppas över resultatet :) vi sov över och
Hämtade A hos mormor och morfar på söndag förmiddag!

Hela söndagen spenderades sedan åt tvätt, städ, ommöblering och vi tog in stora sängen till A! Så nu är spjälsängen ett minne blott hos familjen Lundell. I alla fall för ett bra tag framöver :)

Nu vankas kantarellsmörgåsar i ugnen efter att ha spenderat dagen i köket. Närmare 120 bullar är
Klara, både vanilj och kanel, äpple/kanelmuffins samt chokladmuffins har tagit
Mig hela dagen !! Mmmmmmm, höstens fikaförekomster är mer än välkomna! Jag är redo.

Imorgon börjar allvaret igen! Jag är redo för det också ;)
Ha en fin eftermiddag. Det har vi !
/Mariah

Kommentarer