Having a blast!

Leklandet i Skövde blev det idag till barnens förtjusning.
Jag tog mig en lagom lång joggingtur (3 km) innan frukost, och kom hem till dukat bord. En dusch senaste (nästan) var vi klara och begav oss. 11,20 stämplade vi in :) Oj vad vi lekt. Det var knappt att vi hann äta emellan. "Mamma, får vi leka mer när vi ätit upp" frågade William säkert tre gånger. Det sköna var att han ville beställa in MER pannkakor, så han fick ju kolla innan om han verkligen HANN leka om han åt lite mer! Gullungar. Det är så klart lika trist varje gång man ska åka hem från något roligt. Men efter tre timmar var vi väldigt nöjda. I alla fall jag och Johan =)

Nu är killarna på lek & Plask och Alice vilar sig vid Teletubbies. Hon somnade till i bilen, och måste få mysa lite. Jag ska förbereda middag och sedan svira om till kvällens Zumbapass. Alltid lika roligt. Och idag extra roligt då jag köpt nya träningskläder!!! De träningsbyxorna jag haft fram tills nu, funkar, men de hade jag även för dryga ett år sedan, när jag fyllde ut dem något mer än vad jag gör nu, så de sitter inte så där tight och skönt som de borde. Men NU, en tight och något kortare modell köpte jag, och ett linne till det! Ska bli roligt att inviga detta ikväll.

Sådana byxor blev det, fast modellen kortare. De går till vaden ungefär. De är supersköna, så jag hoppas det funkar bra. Linnet är ett cerise enkelt som ska matcha de cerisa ränderna som är på sidan av brallorna. På denna bilden skådas ett litet, litet grått streck på sidan, men mina var cerisa.

Nu ska jag mysa framför Teletubbies en liten stund innan det är dags att börja med middag.
Ha en fin eftermiddag. det ska vi ha.

Kommentarer