Just idag...

Vilken härlig dag det har varit idag! Överlag hela helgen så klart! I fredags var jag på en liten sammankomst med fem härliga vänner! Blev bjuden på supergod mat! Och efterrätt ! Inte en efterrätt utan två! Helt galet. Helt galet gott!
Igår jobbade jag några timmar på förmiddagen och sen hade vi en sån där
Skön och härlig lördag hemma med min finfina lilla familj:-)
Och en sådan dag har vi haft idag! Jag tog en PW/joggingtur innan frukost och det va helt ljuvligt! Sedan blev det en brakfrulle med mina tre bästa. Sen kom syster med familj och hälsade på med fika och jag gjorde en god insats med saxen.
Lunch och sen dags för härligt besök igen! Min goda vän kom hit med sina två godbitar och alla fyra barnen lekte helt makalöst mycket och bra. Ute och inne! Fika och kaffe hann vi med, och givetvis mycket prat!

Käre mannen har grävt idag igen, men nu är det färdiggrävt! Ett snabb och spontanbesök på stående fot fick
Vi på eftermiddagen! Överraskande och jätteroligt! Bekanta som vi i vanliga fall träffar hos andra vänner, men det ska det nog bli ändring på inom kort :-)

Idag är jag extra tacksam för min underbaraste Johan och våra härliga ungar! Jag älskar
Er över allt annat! Ni är mitt liv, ett måste för att jag ska må bra! Skulle inte klara en dag utan er <3 älskar, över allt annat !
/Mariah

Kommentarer

  1. Nångång ibland sådär så kan de väl va okej att äta två efterrätter va?! hihi...
    Roligt att de smakade iaf! Kramis på dig din fina böna! /Josefine

    SvaraRadera

Skicka en kommentar