Saxigt värre....

Vilken vecka jag haft! Helt galen, men galet bra. Galet rolig. Galet hysterisk. Jubileumsveckan på jobbet var hektiskt, stressig och rolig på samma gång. Det blev lite sena kvällar tisdag, onsdag och torsdag, och redan vid lunch på fredagen gick bussen. Ja till Landvetter alltså. Äntligen var det dags för London. Nästintill alla på jobbet hängde med, så vi var nog cirka 40 personer tror jag. En härlig helg med mat, vin, öl, shight-seeing och givetvis shopping! Vilka tokiga, härliga, spännande, snygga och roliga kollegor jag har! Måste erkänna att jag vart lite nervös innan resan, både för att lämna barnen så klart, men också för att åka iväg med alla dessa människor, varav ganska många jag inte riktigt känner. MEN va roligt jag haft det! Hade nog till och med kunnat stanna en dag till... Fast å andra sidan va gott det är att vara hemma med mina kottar igen, och min fina man så klart!

Denna veckan är något lugnare, finns rätt mycket att pyssla med på jobbet efter veckan som gott, men eftermiddagarna är lite sköna, lagom anpassade för mys. Träning hinner jag minsann med också.
Igår hade jag kvalitetstid i frisörstolen när fina J tog hand om mig! JAG ÄR SÅ SJUKT NÖJD! Bästa klippningen på länge tror jag :) Hon gick lös med saxen i håret, och det blev bättre än jag kunnat tro!! UNDERBART.
Nu blir det soffhäng innan det blir sängen. Ha en fin kväll alla.
Och glöm inte, Ny dag, Nya möjligheter <3

I'm beautiful in my way
'Cause God makes no mistakes
I'm on the right track, baby
I was born this way

Kommentarer