2001-10-06

För så där exakt 10 år sedan förlovade vi oss i Turkiet. Närmare bestämt Bodrum, Turkiet. Vi var unga och kära. Precis som nu ;) Eller ja, nu är vi fortfarande kära i alla fall, det där andra kan jag väl inte hålla med om längre.
Jag fick en underbar gåva i dag på morgonen. En underbar ring.
Jag hade beställt blomsterbud till Johan som under dagen dök upp på hans jobb. En fin bukett med gammelrosa rosor. En ros för varje år.



Tack Johan för alla år, vi har många, många mer gemensamma att se fram emot.
Jag ser upp till dig mer än vad du kan förstå. Du är min hjälte, min tro, mitt hopp och min kärlek. Att ha dig vid min sida gör mig komplett. Du, och barnen, är det bästa och finaste jag har.
Tack för att du är du. Tack för att Du älskar Mig.

Jag älskar dig,
Mariah

Kommentarer