Älskade unge !!!!!

13 oktober 2007.
Denna dag eller rättare sagt natt, gjorde att vår Bröllopsdag helt plötsligt hamnade på plats 2 på "bästa-dagen-i-mitt-liv-listan".
William föddes. Vår förstfödde. Efter många timmars kämpande var smärtan som bortblåst. Han va här! Han med stort H.
Jag trodde aldrig att jag skulle kunna älska någon så mycket som jag älskar honom.
Å tänka sig, vi fick ett mirakel till att älska, knappt två år senare !

Idag blir William 4 år. Han är fin. Glad. Pratsam. Klipsk. Rolig. Tokig. Galen. Kräsen. Snäll. Omtänksam. Pussglad. Bäst. Underbar. Fantastisk. Nämnde jag underbar??? Alldeles, alldeles underbar.

Grattis älskade William på din födelsedag. Vi
Älskar dig härifrån till evigheten. (eller som han själv hade sagt 'jag älskar dig ända till förskolan och till London och till Vara där N bor oxh tillbaka hem'
Älskade underbara unge <3
/Mamma

Kommentarer