Egentid...

...i badet med min son, blivande 4-åringen! det är VÅR egentid, alldeles toppen! Vi har mysigt och roligt, skrattar och simmar och visst, vi fryser lite emellanåt. Vi älskar lek och plask. Jag älskar den stunden där det bara är han och jag...

På torsdag blir han 4 år. Helt ofattbart. Mitt lilla hjärta, redan 4 år. Vi ska fira honom i dagarna tre. Utan dess like! Han ska få paket, massor av paket, fika och tårta och välja middagen själv. Han är 4 år. Jag har beställt kalasgrejer på nätet som kommit hem, och väntar nu på sista leveransen. För att göra William lite så där extra glad =) Snygga grejer till kalaset precis som han önskat!
Vi blir ett bra gäng på båda kalasen. Anmälningarna är inne för båda dagarna och vi blir ett 20-tal på lördagen och minst 25 på söndagen! Underbart. Trång. Varmt. Härligt och ROLIGT!

Denna veckan är fullspäckad! Kan nog inte ens klämma in en kvällsfika med goa tjejer, jag som gärna vill, men ibland är det bomstopp! De får ta en mumsig macka åt mig, och förmedla allt vad som pratades som, nästa gång! Vi har ju faktiskt både en lördagsdejt och en Ullaredstrip inbokat framöver!!! Härligt!

Nej, nu väntar maten, kassler med mozarella/pesto blir det idag, sen är det Zumbadax igen. Ikväll ska jag tvätta, byta lakan och så ska jag dega i soffan. Imorgon börjar jag något senare, men jobbar istället något längre! Det är dags för ytterligare en grupp att komma på besök till Herrljunga Cider. Det är grymt roligt. Nervöst, men jag får nog en adrenalinkick ändå, varje gång jag kört den där företagspresentationen inför närmare 50 personer!!! Tjoho! Ska ladda ikväll =)
Några rader Wordfeud blir det också så klart, å så ska jag pussa på min käre make i soffan!

Ha en energisk och fartfylld eftermiddag, för det har jag!
/Mariah

Kommentarer