Signed sealed delivered?

Nja, nästan. Kanske lite tidigt än men snart. Ja jag pratar om årets julkort. Det är tagen, beställt och har kommit hem. Nu ska det bara införskaffas fina kuvert, och sedan ligger de i brevlådan. Jag lovar. Jag ska vara ute i god tid i år, och jag känner redan att jag är på god väg. idag har vi spenderat mest hela dagen hos goda vänner. Lek och bus, fika och lunch. Mycket välbehövligt!

Snart bär det av på After Beach! Ska bli mysigt. Mingel, mat och dryck i härligt sällskap.
Veckan på jobbet sprang förbi i ett nafs! Det gick galet fort, men nu har julen kommit till Äppelboden på riktigt! Det är så underbart med julstämning. Ni bara måste komma ner, insupa lite jul, smaka på varm och god glögg, och köpa med er ett par flaskor hem. Ni kommer inte att ångra er! Min absoluta favorit bland lättvinsglöggerna är Äpple/Kanel. MmmMmmmm Kolla gärna in på Herrljung Ciders FB-sida, där försöker vi sprida information och inspiration....
www.facebook.com/herrljungacider




Kanske borde jag redan nu byta om förresten, vi ska ju trots allt åka om 40 minuter.....
ha en fin fredag! Det har vi! /Mariah

Kommentarer