Time flies...

Ojoj, va tiden ska springa iväg.
Det är en månad sedan jag uppdaterade min blogg. Det får ju inte vara så, då kan jag ju lika bra lägga ner den, men det vill jag ju inte :)
Senaste tiden har bara flugit iväg, bokstavligen. Finns massor att uppdatera men det skulle ta en evighet och resultera i världens längsta blogginlägg, det orkar vi inte ikväll.
Johan ligger redan och sover bredvid mig i soffan, så snart vankas sängen.

Kan ju bara kort återberätta helgen, och framförallt fredagen! Efter ett par timmars gästspel på jobbet i fredags styrde jag och 5 fina damer kosan mot Lidköping för att inta middag och Ladies Night i Sparbanken Arena. Wow, vilket HallelujahMoment! Lever på den fredagen länge. Thomas Järvheden, Martin Stenmarck, Anders Timell, Brolle, Frank Andersson. En salig blandning män, underbar musik och bara överkroppar! Bättre kunde det inte bli. Lördagen blev seeeeg :)
men på eftermiddagen firade vi kära pappa som fyllde år. Kalas och mat och paket och tårta. Mysigt var det, och kvällen hemma spenderade vi i tv-soffan.

Fars dag firade vi med paket på morgonen, och framdukad frukost. Sedan bar det iväg till Göteborg, lunch på Ikea och bio på Bergakungen. Dagen till ära blev det Nalle Puhs nya äventyr. Nöjda och glada avslutade vi med kvällsmat tillsammans med mina föräldrar här hemma.

Nu ska jag spara ner det jag jobbat med i min blivande fotobok, som snart är klar!! Sen ska jag försöka sova bort gruset i ögonen =)

God natt, och på återseende, snart!
/Mariah

Kommentarer