10 000 000 läsare....

Ja, inte jag alltså =) Jag följer Andreas Carlssons blogg. Han skrev precis i sitt förra inlägg att han hade så många läsare sedan Idoltiden! Riktigt häftigt. Inga banners, ingen reklam heller. Han skriver för sina läsare!
Jag får minsann uppmärksamma mina dryga 30 000 ;) Det är inte fy skam heller !

Idag är det Lucia. Å mums va mysigt! Vi startade dagen på Stubben med Alice klockan 7,00. Den här mamman hade förhoppningar om att få med sig en lite lucia till förskolan idag, men så blev det inte. Så klart ville hon vara tomte. William ska ju vara det i eftermiddag! Så fick det bli. Världens finaste tomtetjej fick jag med mig imorse.
Jag och Johan fick njuta av god glögg och pepparkakor, ljuvlig skönsång och fina kottar som underhöll oss. Firandet avslutades med frukost. Mysigt och gott.

Nu är vi hemma en liten stund innan vi ska tillbaka till förskolan igen, innan jag ska till jobbet, för att avsluta dagen igen på förskolan. Då är det Williams tur! Han är så förväntansfull. Och vi alla kommer, både jag, Johan och Alice, och mormor och morfar och farmor och farfar. Det ska bli så mysigt. Efteråt blir det lite luciafika hemma här, och då hoppas jag den lilla lucian kommer på besök.

Ikväll vankas det granklädning! En riktig höjdpunkt! Vi ska alla fyra hjälpas åt!!!! Bilder kommer så klart. Idag får ni avnjuta min lilla tomtetjej, som verkligen får ens hjärta att smälta.

Ahhhh, det funkar inte att ladda upp bilderna nu!! Jag får prova i eftermiddag!

Ha nu en riktigt fin lucia, det ska vi ha <3
/Mariah

Kommentarer