NEJ TACK!

Vi vill inte ha magsjukan lagom till jul!
Absolut inte. Den härjade på förskolan förra veckan och lite grann i lokalerna även denna. Så TUR att vi har underbara mormor och morfar som ska hjälpa oss att försöka pussla ihop denna veckan så att barnen kan vara hemma. Vi vill ju så gärna slippa bli liggande i julhelgen.
Det kommer nog lösas sig bra tror jag, en timma eller två, från jobbet får både jag och Johan försöka avvara, sen löser kära mamma och pappa de andra =)

TACK! Alla ni rara som lämnat kommentarer både här och på länken från Facebook. Det värmer mitt hjärta enormt mycket. Vilka fina ord ni delger! Jag är rörd!
Jag kommer (förmodligen i mellandagarna) lotta ut någon mysig liten grej till en av er, som tack, för att ni läser! Jag återkommer !

Vi har haft en underbart härlig helg! Firat lilljul med min familj, då min käre bror och hans familj är bortresta över julhelgen. Lördagskvällen spenderade vi med fantastiska vänner! God mat, gott vin och superbt värdskap gjorde kvällen komplett! Det var länge sedan vi hade en sån härlig kväll. Ja, kväll och NATT. Herregud, klockan var halv fyra på söndag morgon när vi kom hem. Det är inte klokt. Tack käraste T och J för en klockren kväll!!
Vi var lite trötta på söndagen, så efter lite julshopping blev det fruktsallad och film i soffan, för att inte sängen ganska tidigt :)


Här nedan kommer lite ursköna bilder på två ursköna barn. Bilderna är från vår julkorts-fotosession! Så himla roligt det var! Slutresultatet kommer närmare jul så klart.

Ha en fortsatt fin kväll!
Mariah





Kommentarer