Äntligen!


Idag kom min efterlängtade fotobok som jag beställt!
SÅ nöjd är jag. Den är underbar och gör mig ännu mer taggad att fixa en för varje år tillbaka i tiden. Åtminstone till 2007 :) En för bröllopet och bröllopsresan så klart, och en för.... ja massor!!
Barnen ska få 'egna' lite mindre som de sedan kan spara och ta med sig den dagen de flyttar.
Se på bilden, visst är den fin!? Dröm om innehållet !!!!!

Dagens planer blev ändrade på grund av elaka magsjukan. Våra kära vänner fick vi låta bli att träffa idag, vi som längtat så. Men dagen blev trots allt mysig, med besök från mormor och morfar, egentid hos fantastiska Frida på VaraFin samt fika och mys på Nordpolen med mina bästa och och en extra goding som vi tog med. En urmysig start på helgen helt enkelt.

Imorgon var planerna 20-års kalas, men det verkar inte bättre än att det blir inställt på grund av sjukdom. Synd, men så är det i dessa tider. Vi får ta igen firandet en annan dag.
Jag ska istället ut på något väldigt roligt på dagen, med en kär vän. Jag ska få följa med på lite äventyr och är SÅ glad att jag får följa med. Tack du finaste för att du frågade <3
Sedan väntar gäster på kvällningen av andra fina vänner. God mat (förhoppningsvis) och god dryck, Mello och fint sällskap. Det blir inget annat än rätt, så rätt.

njut av en underbar helg, med mycket vårsol! Det ska vi göra. Vi avslutar den i Göteborg på storslaget 5-års kalas för vår goding till gudson, Simon. Ska bli toppenkul!!!!

/Mariah

Kommentarer