Bring it on !!!!!!

Jag är så redo för våren! Vi har verkligen fÅtt en försmak nu med härliga soliga dagar!!
Det är fantastiskt ! Nu dröjer det inte länge innan vi hämtar vår guldklimp till husvagn ;) som vi längtar! Barnen pratar ofta om den och fråga när det är dags!

Förresten har båda barnen vattkoppor! Ja, det kom ju inte helt oväntat!!! Det ska bli skönt när det är gjort! William har det värre än Alice, på henne märks det inget alls mer än prickarna. William är lite hängig och startade med feber igår kväll. Det är till och från. Nu har han lite feber igen och sover bredvid mig i soffan. Det kanske visar sig så här tydligt, det där med att det blir lindrigare ju yngre man är !? Jag tror det.
Hur som haver är det jag som är hemma idag och imorgon med dem. Nästa vecka har jag både mässa i Gbg där jag ska vara tre dagar och ett stort studiebesök en dag, så jag har lite svårare att vara hemma då! Skönt när vi kan dela på det.

Tillbaka till våren! Vi har massor av roligt att se fram emot!!! Mysiga sammankomster, utflykter och inte minst bröllop både på vårkanten och sommaren! Ljuvligt !!!!!!

Snart händer något intressant också. Kan inte skriva om det men det är spännande och jag har ite varit med om det tidigare !! Kanske kan jag skriva om det en dag, det återstår att se!!

Ha nu en fin kväll, det ska vi ha i soffan, ett stort glas isvatten, 4 rutor choklad och Grey's Anatomy !!

/Mariah

Kommentarer

  1. Eftersom jag är nyfiken av mig, har jag också en gissning. Jag tror att du är gravid med tvillingar, rätt eller fel?//Pamela

    SvaraRadera
  2. Pamela, inga bebisar på gång :-) men det kanske hade varit spännande, haha!!

    SvaraRadera
  3. Där av den tomma lunchstolen....
    Kopp,kopp - krama de koppiga från mig.
    Vi ses,......och då jäklar skall jag nog vrida ur Dig vad som är så hemligt........
    //Christopher

    SvaraRadera

Skicka en kommentar