Äntligen

Ja äntligen är resan till hösten bokad! Ska bli så underbart. Vi har inte rest till varmare breddgrader sen 2007, men nu är det dags. Roligt sällskap får vi också!

Känner mig ganska tillfreds tror jag. Visst lite saknar jag för det där fullkomliga men jag börjar komma till insikt att jag inte kan påverka det som inte går att förändra. Jag vet vem jag är och vad jag står för något annat kan inte jag gå i god för. sen är det tråkigt så klart att känna något annat än tillfredsställelse ibland.

Förövrigt är jag så FB-less just nu. Jag tycker det är superroligt att uppdatera min status, se många andras och framförallt bilder, men ibland blir det ju så där flummigt kass. En del saker blir jag så trött på......

Idag blir inte fredagsmyset som vanligt, men den som väntar på något gott.....
I kväll står bowling och mat tillsammans med mina arbetskollegor på schemat! Ska bli mysigt !

Förresten mamma och pappa har på söndag varit borta en vecka!! Jag längtar. Kom hem !!!!


/Mariah

Kommentarer