Bloggutmärkelse från fina Maria!

Fick idag en fin lite utmärkelse av Maria på Trädgårdsgatan 6.
Jätteroligt och uppskattande! Jag vet att någon läser och att bloggen åtminstone är lite uppskattad! Priset är internationellt och enligt reglerna ska jag givetvis se till att skicka det vidare!
TACK snälla Maria för utmärkelsen!



In order to accept the award, the recipient will:
1. Thank the person who gave you the award.
2. Link back to that person’s blog.
3. Copy and paste the award to your blog.
4. Present the award to 3-5 blogs of 200 followers or less that you feel deserve this recognition.
5. Let those blogs know by leaving them a comment.

Tesans
Jag väljer att skicka vidare utmärkelsen till rara lilla Therese som flitigt bloggar om vardagen och dess fantastiska härlighet. Tillsammans med sin sambo har hon två små godingar varav en liten son och en liten vovve. Tänkvärda ord och härligt vardagsliv! Till dig Tess <3


Annas Skattkammare
Anna har en underbar blogg där hon speglar sitt stora intresse för inredning! Hus & hem präglas numera också av en lite kotta till dotter! Mycket inspiration och fantastiska idéer kan man får hos Anna, så kika gärna in! Anna du är en inspiration!

NikonLiv
Så klart ska ni titta in på min fina systerdotters blogg. Hon tar fantastiska bilder som man bara kan drunkna i. Många av dem på mina älskade barn, men på SÅ mycket mer. Följ hennes fotointresse och mycket annat på NikonLiv. Puss Ida!!!

Tack igen Maria för utmärkelsen, det är härligt att bli lite uppmärksammad! Å du, den där fikan får inte dröja allt för länge nu =) Kram på dig!

/Mariah

Kommentarer

  1. Hej goa Mariah! Tusen tusen tack för din utmärkelse och för dina fina ord! Så glad jag blir! Önskar dig en trevlig helg med de dina, kram Anna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar