Ska det verkligen va så?

Har börjat helgen och avslutat en arbetsvecka på bästa sätt!
Lunch hos mina föräldrar, bus, lek, fika och behövligt tjejsnack hos min fina vän! Träning med härliga tjejer och en fantastisk instruktör. En varm dusch och framdukad ljuvlig mat och ett glas gott väntade när jag kom ner. Fredagsmys med min fina familj! Avslutades med glass och tomtebloss !! Lovely !
Nu har vi myst ner oss i soffan och ser på Skavlan.

En liten fundering som gnager mig dock. Jag kämpade ju ner nästan 20 kilo för inte allt för länge sedan. Förra året och i början på detta letade sig några kilo tillbaka. Inte så många, men några. Jag tog mig i kragen, hyfsat gällande maten och fullkomligt gällande träningen. Jag äter regelbundet och så rätt som jag bara kan. Godis äter vi inte, skåpsätandet är det slut med och jag tränar! Älskar att träna. Vill köra tre pass i veckan! Då mår jag bra !!! Älskar det !
MEN kilon går ju inte neråt nu... Why??? Visst jag tränar mycket och bygger väl muskler, men borde jag verkligen gå upp?! Det är inte mycket, men det är ju inte heller ner.....!

Jag mår UTMÄRKT, känner mig pigg och fräsch och kroppen känns som att den, efter många års slarv och två härliga ungar, börjar tighta till sig igen!!! Härligt! Men jag stirrar mig blind på de där siffrorna!! GAH ska det verkligen va så ???!!

Äh, dagens lilla dilemma! What to do???

Have a nice Night!


/Mariah

Kommentarer