Just idag

Just idag känner jag mig stark !
Har krupit ner i sängen under ett varmt täcke. Nöjd efter ett galet tufft Body Combatpass. Käre mannen är iväg och tränar jag myser med två söta, varma godingar bredvid mig.

Så var ännu en helg över. Måndag imorgon. Ser fram emot en spännande vecka, men inte emot att väga mig! Haha. Fast om det inte visar minus så är det av naturliga själ. Ja ni vet ;-) Tjejer vet :-)
Fast det kvittar. Bara det inte är plus på vågen så är jag nöjd.

På tal om nöjd. Min fina vän AT har idag kommit hem efter en intensiv Body Steputbildningshelg. Jag är djupt imponerad av hennes ork, styrka, energi, envetenhet och vilja. Jag menar jag är helt SLUT efter en timmas pass på SportLife och här har hon kört en hel helg !
Galet !! Hon e min kompis hon ;-)
Bra Jobbat Anna!!!!!!

Näe, lite Så Ska Det Låta innan jag somnar! Imorgon är en ny dag.

Idag känner jag mig stark!
NATTI



/Mariah

Kommentarer