Utvärdering vecka 1

1:a riktiga veckan då alla intagna kcal registrerats. Givetvis alla förbrända också.

Jag gör en lång historia kort.

2010 i Maj ställde jag mig på vågen och svimmade nästan. Och framförallt: jag såg mig i spegeln och va INTE nöjd och INTE bekväm. Jag vände på mitt liv. Började skriva upp allt jag åt och tog hjälp av ViktKlubb på nätet. Ett år senare, 20 kilo lättare! Jag var inte i mål men jag såg målet och jag var mer bekväm och lycklig !

Sommaren kom jag slarvade. Det rann ut i sanden. Sedan dess har några kilon smugit sig på igen. Inte på långa vägar så många men tillräckligt för att det var dags för ett nytt avstamp!

Nu är vi två som peppar varann och kör lika hårt båda två! Både med maten och träningen. Sedan jag började träna har jag inte gått ner något alls nästan så jag tänkte jag behövde lite extra hjälp! Med dagens teknik och superbra appar fyller jag i all min mat, varje dag och äter inte mer än jag ska för att kunna tappa mina kilon.

Så, efter första veckan -1.6 kg.
Resan fortsätter.

Nu laddar jag för BodyPump och Indoor !!! So long !




/Mariah

Kommentarer

  1. Vad använder du för app där du fyller mat å träning? Kul att du delar med av din resa :)

    SvaraRadera
  2. Hej.
    Jag har laddat hem Shape Up ! Jag är premiummedelem och betalar 29kr/månad men min man kör utan medlemskap och det fungerar utmärkt ! Ge det lite tidningen du ska använda den för den kan verkar krånglig men den är superbra och lätt!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar