4 veckor

Då var det måndag igen. Det lite flummigt. Fredagen kommer, bästa dagen på veckan. Sen säger det swish så är det måndag igen. Det positiva är att hux flux är det fredag snart igen!

4 veckor har vi försökt att tänka lite på vad vi stoppar i oss. Fylla i allt vi äter och inte äta mer kcal än vi ska för att tappa några kilon! Denna måndagen vägde jag 0,7 kg mindre än förra vilket totalt är 2.8 kg på lättare på 4 veckor. Det känns helt ok.
Mitt mål är att försöka hålla -0.5/vecka och nu ligger jag på 0.7 kg i snitt. Bra där.

Sen går det alltid lättare i början det vet jag. Det kommer sakta ner lite, men det gör inget. Så länge det går åt rätt håll.
Jag vet också att en lite långsammare viktnedgång är hälsosammare samt att det är lättare att hålla vikten sen så den linjen passar mig :-)

Johan har det gått superbra för! Dryga 6 kg lättare är han på 4 veckor!!!! Det är galet !!! Han kommer ju försvinna ;-) tur att han tränar den mängd han gör! Han blir bara snyggare och Snygare och starkare och starkare !! Han är bäst !!!

Kolla dessa fina stolsöverdrag som min fina mamma sytt! Stolarna var väldigt fula innan och nu går dessa både att vända på samt ta bort för att tvätt! Tack mamma, du är toppen !!!





Dags att vila bort huvudvärken i en halvtimma innanför är dags för middag sen Body Step och body Pump ! Japp, idag kör vi dubbelt !!


/Mariah

Kommentarer