Sen utvärdering!

Oj, fredag redan. Vart tog denna veckan vägen?!
Jag städar, tvättar, ska snart fixa lunch, dukar inför kalas imorgon och försöker vara glad och hjälpsam mamma under tiden :-)

Snabb och sen utvärdering från måndagen:

-0,1 på vågen. Tråkigt men väntat. Så segt så klart, men jag har en tendens att ha en vecka per månad där det är lite trögt!

-2 cm i midjan på 3 veckor i alla fall och det bådar gott!!!

Det är snart måndag igen, då får vi se. Denna veckan har varit svår matmässigt. Ett enormt sug ligger i mitt undermedvetna och gör sitt bästa för att jag ska falla dit. Jag har inte ätit en kalori mer än mina 1430 som jag ska. Det är jag stolt över, men jag har nog inte fördelat dem så bra kanske....

Nej, dags att hänga upp tvätten!
Å Tessan, jag saknar dig idag!!! Fredagen är INTE sig lik utan dig :(

So long !



/Mariah

Kommentarer