Finalveckan är här!

Äntligen är den här. Finalveckan!! Ja Mello-finalen alltså ☺️ på torsdag sticker vi till huvudstaden och tar oss in i Mello-bubblan! Vi längtar.

Förra veckan avslutade vi igår ned Bodypump och denna veckan inleddes med 40 min crosstrainer och 30 min CxWorx! Jisses! Mina ben va heeeelt slut redan imorse 😅 men härlig känsla det är ändå, träningsvärken!

I morse vaknade vi till än mer snö! Barnen älskar't. Fullkomligt älskar't. De ville ut innan frukost! Efter skolan va de ute hela eftermiddagen till tidig kväll! Det gäller att passa på. Imorgon. Kan det vara tö.......




Jag har en härlig känsla för denna veckan! Superhäftigt!
Nu har jag landat i soffan med en skål frukt efter kvällens middag.
Njut av kvällen och av tisdagen! Det ska jag. Jag laddar för 3 dagars utbildning i Göteborg! Heja heja!

/M

Kommentarer