Hurra!

Igår vankades det kalas! För min skull :) Klockan 15 trillade gästerna in! Tack alla ni som kom. Jag älskar er <3 p="">
Jag bjöd på grönt! Man kan säga att gästerna fick komponera ihop sin egen sallad! Poppis tror jag :) Gott var det! Supergott tycker jag. Tårtan blev i form av semmelkladdkaka! Spännande, ganska lätt att göra och även den uppskattad!

Jag älskar faktiskt att fylla år! Jag älskar att bli uppvaktad och få stå i centrum om så bara för en dag. Men mest älskar jag nog ändå att vi alla ses. Alla sluter upp på en och samma gång. Det är bannemej inte lätt längre med allt man har för sig hela tiden. Nu fick jag ha kalas utan käre maken, så nej alla kunde ju så klart inte vara med denna gången heller, men i tanken!


Grönt är skönt :)

Semmelkladdkakan blev poppis!!



Nu fyller jag ju inte år förrän på onsdag, men kalasdagar får man passa in när det passar!
Nu ska det tränas! Sen ska jag ladda inför födelsedag! En fin sådan!
Ha nu en härlig kväll det ska jag ha.
/Mariah

Kommentarer